2020. ápr 13.

Pályázatra írtuk 1....

írta: Jálics Kukkancs
Pályázatra írtuk 1....

diáktoll

Bogdán Viktória 6.b osztályos tanulói írását olvashatjátok, amit az Abszolút történelem című felhívásra (Pagony Kiadó) készített:

Történetek Toldi Miklós korából

Farkaskaland
Volt egyszer egy igen bátor és erős fiatalember. Nádasba menekült, mert megölt valakit. Mi, a családommal éppen vacsoráztunk, mikor hallottunk valami reccsenést. Egy ember volt. Egyre csak közeledett. Mikor már nagyon közel volt, rálépett a fészkünkre. Anya meg apa nagyon mérgesek lettek, és ráugrottak. Mi, a tesómmal csak azt láttuk, hogy a szüleink repülni próbálnak, de nem sikerült nekik. Sajnos ránk is ránk léptek.
Már csak arra emlékszem, hogy anyát meg apát felkapta a hátára, mint egy zsák krumplit, és elment.

 

Bikakaland
Én egy igen szeszélyes és a nagyon, nagyon kíváncsi bika vagyok. A nevem Lola, de az emberek csak úgy hívnak, hogy menj a közelemből. A szüleimmel és két testvéremmel élek, sokat játszunk.
Egy ilyen szép napon a családommal éppen ebédeltünk, amikor kinyílt a kerítésünk kapuja. Még soha nem voltam a kerítésen kívül, ezért arra gondoltam, hogy játszom a pesti utcákon járó emberekkel. Találkoztam nagyon savanyú emberekkel, de találkoztam egy fiatal, bátornak tűnő legénnyel. Elkezdtem löködni, és ő is engem, nagyon komolyan vette a játékot. A végén már engedtem neki, hogy győzzön, de nem azért, mert gyenge voltam. Úgy hívták, hogy Toldi Miklós, a nagyon erős. Sajnos nem tudtam Miklósnál maradni, mert hazavittek. Élveztem ezt a napot.

Szólj hozzá

diáktoll