2016. jan 18.

A lemez két oldala

írta: Jálics Kukkancs
A lemez két oldala

Gelencsér Mónika Kamaszmonológok című pályázatra írt alkotása


Egyik nap a suliban megláttam egy nagyon helyes fiút, aki eddig nem is nagyon érdekelt pedig velünk szemben lakott.
Nem is tudom, hogy hogyan szerettem bele ebbe a srácba. Eljött a nyár és minden nap együtt mentünk az ebédért, és minden este kiültünk beszélgetni, miközben a REIMSTAIN: AMERIKA című zenét hallgattuk. Aztán 2-3 héttel később elmondtam neki, hogy szeretem, de személyesen nem mertem, mert nagyon zavarban voltam, amikor a közelembe volt. Ezért csak Messengeren írtam meg neki. De Ő erre csak annyit írt, hogy oks, mint minden másra. Nyár közepe fele eljött hozzám az akkori legjobb barátnőm, vagyis, akit annak hittem. De kiderült, hogy még sem az. Méghozzá úgy jöttem rá, hogy hátba támadott.


- Szia, Cintia! - köszöntem neki, mire ő letámadott.
- Szia, Móni! Te tényleg szerelmes vagy Vilikébe? - kérdezte gúnyosan.
- Igen. Miért ez akkora baj lenne?
- Ja, nem, csak ő mondta.
Én erre mondtam neki, hogy ne nagyon híresztelje. Erre másnap Cintia által már az egész falu tudta. Na mindegy ezzel még nem volt semmi baj. A bajok ott kezdődtek, hogy Vilike Cintiába volt szerelmes. Mondjuk ez engem nem is érdekelt. De nem hiszem, hogy egy legjobb barátnő ezt megteszi, amit Cintia. Kérdezem én, hogy milyen az a barátnő, aki rástartol egy olyan fiúra, akiről tudja, hogy a legjobb barátnője totál bele van zúgva a srácba. Cinti ezt tette Vilikével úgy, hogy szóltam neki, mert tudtam, hogy ezt fogja művelni. De azért mondtam, legalább annyira legyen bátor, hogy ne előttem csinálja. Amikor átjött hozzám Vilike, már rögtön jött Cintia is. Ezt minden nap így ment, és minden áldott nap előttem flörtölt vele.
De azóta fordult a kocka, mert összejött az unokatestvéremmel, és a fiú nem hagyta, hogy azt csinálja, amit Vilikével. Amikor elmondtam neki, hogy milyen Cintia, akkor azonnal szakított vele. Egyszóval a fagyi visszanyalt, de elég rendesen!!!!!

Szólj hozzá

verseny szakközépiskola diáktoll